Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376
Title: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Authors: Колодяжна О. В.
Keywords: міжнародна маркетингова діяльність
форсування відділу маркетингу
зовнішньоекономічна діяльність
комплекс організаційно-економічних заходів
Issue Date: 2020
Citation: Колодяжна О. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / О. В. Колодяжна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: У роботі визначено сутність, закономірності та основні концепції формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства; досліджено роль міжнародної маркетингової стратегії на підприємстві; обґрунтовано методичні підходи до оцінки ефективності формування маркетингової стратегії; проаналізовано стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ «Лаунч Україна». На основі отриманих даних систематизовано теоретико-методичні положення побудови системи ефективної маркетингової стратегії на підприємстві та обґрунтовано комплекс організаційно-економічних заходів удосконалення міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Лаунч Україна» в нестабільних умовах зовнішнього середовища.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колодяжна_О._В.......2.pdf904,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.