Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376
Название: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Авторы: Колодяжна О. В.
Ключевые слова: міжнародна маркетингова діяльність
форсування відділу маркетингу
зовнішньоекономічна діяльність
комплекс організаційно-економічних заходів
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Колодяжна О. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / О. В. Колодяжна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): У роботі визначено сутність, закономірності та основні концепції формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства; досліджено роль міжнародної маркетингової стратегії на підприємстві; обґрунтовано методичні підходи до оцінки ефективності формування маркетингової стратегії; проаналізовано стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ «Лаунч Україна». На основі отриманих даних систематизовано теоретико-методичні положення побудови системи ефективної маркетингової стратегії на підприємстві та обґрунтовано комплекс організаційно-економічних заходів удосконалення міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Лаунч Україна» в нестабільних умовах зовнішнього середовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24376
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колодяжна_О._В.......2.pdf904,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.