Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24366
Название: Моделювання рекламної діяльності туристичної компанії з використанням AnyLogic
Авторы: Полупан О. С.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
smm
seo
direct marketing
контекстна реклама
імітаційне моделювання
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Полупан О. С. Моделювання рекламної діяльності туристичної компанії з використанням AnyLogic: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 122 «Комп’ютерні технології» / О. С. Полупан. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): Об’єкт дослідження  процес рекламної діяльності туристичної компанії. Предмет дослідження  методи та моделі рекламної діяльності туристичної компанії. Мета дипломної роботи  підвищення ефективності рекламної діяльності туристичної компанії. Пояснювальна записка дипломного проекту містить 3 розділи. У першому розділі роботи було проаналізовано проблематику моделювання рекламної діяльності туристичної компанії. Наведено коротку характеристику об’єкту управління та описано види інтернет-маркетингу, як складову діяльності туристичної компанії, їх позитивні та негативні сторони. У другому розділі було описано питання реклами та просування туристичних послуг в соціальних мережах, підходи, методи та етапи впровадження Social Media Marketing в діяльність туристичної компанії. Було розглянуто поширені методи просування в соціальних мережах, визначені соціальні мережі для певних видів просування та найпоширеніші помилки при використанні Social Media Marketing. А також було визначено результати при правильному веденні просування у соціальних мережах. У третьому розділі було описано програму AnyLogic, описано побудовану імітаційну модель рекламної діяльності туристичної компанії, розглянуто та проаналізовано отримані результати моделювання. Результатом роботи є імітаційна модель створена за допомогою програми AnyLogic. Ця модель дає можливість оцінити ефективність роботи кожного рекламного методу як окремо, так і разом, оцінити співвідношення вкладених коштів та отриманого результату.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24366
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Полупан.....2.pdf17,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.