Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24366
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолупан О. С.-
dc.date.accessioned2021-01-13T10:05:54Z-
dc.date.available2021-01-13T10:05:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПолупан О. С. Моделювання рекламної діяльності туристичної компанії з використанням AnyLogic: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 122 «Комп’ютерні технології» / О. С. Полупан. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24366-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження  процес рекламної діяльності туристичної компанії. Предмет дослідження  методи та моделі рекламної діяльності туристичної компанії. Мета дипломної роботи  підвищення ефективності рекламної діяльності туристичної компанії. Пояснювальна записка дипломного проекту містить 3 розділи. У першому розділі роботи було проаналізовано проблематику моделювання рекламної діяльності туристичної компанії. Наведено коротку характеристику об’єкту управління та описано види інтернет-маркетингу, як складову діяльності туристичної компанії, їх позитивні та негативні сторони. У другому розділі було описано питання реклами та просування туристичних послуг в соціальних мережах, підходи, методи та етапи впровадження Social Media Marketing в діяльність туристичної компанії. Було розглянуто поширені методи просування в соціальних мережах, визначені соціальні мережі для певних видів просування та найпоширеніші помилки при використанні Social Media Marketing. А також було визначено результати при правильному веденні просування у соціальних мережах. У третьому розділі було описано програму AnyLogic, описано побудовану імітаційну модель рекламної діяльності туристичної компанії, розглянуто та проаналізовано отримані результати моделювання. Результатом роботи є імітаційна модель створена за допомогою програми AnyLogic. Ця модель дає можливість оцінити ефективність роботи кожного рекламного методу як окремо, так і разом, оцінити співвідношення вкладених коштів та отриманого результату.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectsmmru_RU
dc.subjectseoru_RU
dc.subjectdirect marketingru_RU
dc.subjectконтекстна рекламаru_RU
dc.subjectімітаційне моделюванняru_RU
dc.titleМоделювання рекламної діяльності туристичної компанії з використанням AnyLogicru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Полупан.....2.pdf17,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.