Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24347
Назва: Service marketing: syllabus of the academic discipline for students of all specialities second (master’s) level
Автори: Stryzhak O. O.
Теми: service
service marketing
service market
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Service marketing: syllabus of the academic discipline for students of all specialities second (master’s) level: [Electronic edition] / О. Stryzhak. - Kh.: S. Kuznets KhNEU, 2020. – 11 p. (English language)
Короткий огляд (реферат): The purpose, tasks, pre- and postrequisites of the educational discipline are determined. The competencies that students master in the learning process are given. The thematic plan of the discipline, its content by meaningful modules and topics, as well as the procedure and criteria for assessing students' knowledge are presented. Recommended for students of all specialties of the second (master’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24347
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД_МУ_англ.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.