Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24258
Назва: Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Зима О. Г.
Теми: маркетинг
товар
продавець
покупець
ціноутворення
сегментування
пільги
бриф
реклама
PR
споживча поведінка
виставки
ярмарки
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня / уклад. О. Г. Зима. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 15 с.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних, лабораторних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (самостійну роботу, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24258
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осн маркет комунік_Зима.pdf489,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.