Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24198
Title: Концептуальні засади створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління
Authors: Пономаренко В. С.
Пушкар О. І.
Бондар І. О.
Анохін В. М.
Браткевич В. В.
Будянська В. А.
Грабовський Є. М.
Завгородня О. С.
Знахур Л. В.
Климнюк В. Є.
Назарова С. О.
Фомічова О. В.
Keywords: вища школа
електронне навчання
мультимедійні технології
робоче місце
Issue Date: 2018
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Концептуальні засади створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління [Електронний ресурс] : монографія / В. С. Пономаренко, О. І. Пушкар, І. О. Бондар [та ін.] ; за заг. ред. В. С. Пономаренка, О. І. Пушкаря. - Електрон. текстові дан. (29,6 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 266 с. : іл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 254-263
Abstract: Викладено інформацію щодо концептуальних засад створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління. Запропоновано концепцію створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління. Проведено аналіз теоретичних і методичних засад застосування електронного навчання у вищій школі. Обґрунтовано методичні засади дизайну систем підтримки електронного навчання на основі персоналізації мультимедійного інтерфейсу. Розглянуто специфіку міждисциплінарного підходу щодо створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління. Удосконалено методику управління системою підтримки електронного навчання в умовах дистанційної трудової діяльності. Рекомендовано для фахівців вищої школи, вчених, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24198
Appears in Collections:Монографії (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018-44-ЕНВ за ред Пономаренка В С, Пушкаря О И.pdf8,15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.