Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23866
Назва: Інформаційні технології в управлінні реакцією клієнта на маркетингову компанію підприємства
Автори: Пастушенко Ю. Е.
Теми: алгоритм списку рішень
дерево рішень
клієнтська аналітика
прогнозна аналітика
управління взаємовідносинами з клієнтами
Big Data
Data Analytics
Data Mining
IBM SPSS Modeler
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Пастушенко Ю. Е. Інформаційні технології в управлінні реакцією клієнта на маркетингову компанію підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра: спец. 126 «Інформаційні системи та технології» / Ю. Е. Пастушенко. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є адаптація методів прогнозування до конкретної теми та розробка моделі для прогнозування поведінки клієнтів з ціллю підвищення рівня відгуку на нові товари та пропозиції. Об’єкт дослідження - методи прогнозування відгуку клієнтів на маркетингову компанію, такі як метод дерева рішень та метод списку рішень. На основі особливостей, недоліків та переваг кожного методу буде обрано той, який найбільше відповідає початковим цілям роботи. Предмет дослідження даної роботи являється реакція клієнтів на акції, рекламу та товари підприємства. Також буде розглянуто особливості та закономірності поведінки клієнтів на ринку збуту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23866
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пастушенко....2.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.