Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770
Название: Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства
Авторы: Геращенко І. М.
Крамаренко С. М.
Ключевые слова: маркетинг
інновації
маркетинг інновацій
інноваційний маркетинг
Дата публикации: 2020
Издательство: ФОП Панов А. М.
Библиографическое описание: Геращенко І. М. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства / І. М. Геращенко, С. М. Крамаренко // Сучасні проблеми управління підприємствми: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3-4 бер.2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Харків : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 102–103.
Краткий осмотр (реферат): У тезах доповідей подано обґрунтування маркетингу як одного з інструментів підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано термін «маркетинг інноваційної діяльності» та основні принципи маркетингу інновацій. Концепція маркетингу інноваційної діяльності є основою дослідження ринку і пошуків конкурентної стратегії підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23770
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.