Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707
Назва: Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компанії
Автори: Андрющенко К. С.
Теми: комьюніті
Інтернет-технології
соціальні мережі
просування
Дата публікації: 2020
Видавництво: Нац. аерокосм. Ун-т ім. М. Є. Жуковського «ХАІ»
Бібліографічний опис: Андрющенко К. С. Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компанії / К. С. Андрющенко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб..тез наук. доп. – Х.: Нац.аерокосм. Ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1. - С.60-61.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено опис та аналіз поняття Інтернет-комьюніті. Проаналізавані види соціальних мереж. Визначені особливості Інтернет-технологій формування комьюніті у соціальних мережах. Зазначені переваги використання соціальних мереж для просування підприємств. Запропоновані засоби формування комьюніті у соціальних мережах для популяризації послуг організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_К._Андрющенко.pdf87,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.