Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23677
Назва: Важливість соціо-культурного компоненту при вивченні граматики англійської мови в спеціалізованому мовному вузі
Автори: Кузьміна В. С.
Іваніга О. В.
Теми: навчання іноземної мови
комунікативний підхід
міжкультурна комунікація
інтерактивне спілкування
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вид-во Точка
Бібліографічний опис: Кузьміна В. С. Важливість соціо-культурного компоненту при вивченні граматики англійської мови в спеціалізованому мовному вузі / В. С. Кузьміна, О. В. Іваніга // Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація : XIX наук. конф. з міжнар. участю : тези доп. – Харків : Вид-во Точка, 2020. – С. 73-74.
Короткий огляд (реферат): У тезах представлено проблеми іноземної філології, методики викладання іноземних мов, перекладу та міжкультурної комунікації. Головною метою навчання іноземної мови визначено формування іншомовної комунікативної компетенції, яку розуміють як здатність до міжкультурного іншомовного спілкування. Сутність комунікативного підходу зводиться до інтерактивної природи спілкування, яка передбачає обмін думками, почуттями та ідеями між співрозмовниками. Тому вважається необхідним включати соціокультурний компонент в усі аспекти вивчення іноземної мови. Розробка серії інтерактивних вправ для розвитку граматичних навичок для студентів 3 курсу може послужити початком цього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23677
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьміна, Іваніга_тези.pdf611,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.