Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23250
Назва: Управління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Холодний Г. О.
Теми: дисципліна
компетентність
метод
лекція
контроль
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Управління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня / уклад. Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 9 с.
Короткий огляд (реферат): Представлено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями та темами. Містить плани лекцій, методичні рекомендації по оцінюванню знань студентів, професійні компетентності, якими має володіти студент після вивчення дисципліни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23250
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Холодний Г.О..pdf631,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.