Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23238
Назва: Service marketing: Syllabus of the academic discipline for Master degree students of all specialties
Автори: Stryzhak O. O.
Теми: marketing
service
service marketing
service industry
service market
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Service marketing: Syllabus of the academic discipline for Master degree students of all specialties. / O. Stryzhak.- Kharkiv: S. Kuznets KhNEU Publ., 2019. – 9 p. (Engl.)
Короткий огляд (реферат): The thematic plan of the academic discipline and its contents according to the modules and themes are given. Plans of lectures and seminar studies, guidelines for the assessment of students' knowledge, professional competences a student should have after studying the discipline are presented. Recommended for Master degree students of all specialties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23238
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aнг_Стрижак2.pdf662,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.