Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23216
Название: Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня)
Авторы: Мартиненко М. В.
Сігаєва Т. Є.
Ключевые слова: маркетинг
інновація
система
стратегія
інноваційний продукт
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня) / укл. М. В Мартиненко, Т. Є. Сігаєва – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 9 с.
Краткий осмотр (реферат): Подано структурно-логічна схема вивчення навчальної дисципліни, компетентності та результати навчання за дисципліною, її зміст за модулями й темами, порядок оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23216
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг інновацій.pdf627,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.