Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23147
Название: Сутність клієнтоорієнтованості та клієнтоорієнтований підхід до розвитку організації
Авторы: Перерва І. М.
Ключевые слова: клієнтоорієнтованість
клієнтоорієнтований підхід
конкуренція
клієнт
Дата публикации: 2020
Издательство: ФОП Панов А. М.
Библиографическое описание: Перерва І. М. Сутність клієнтоорієнтованості та клієнтоорієнтований підхід до розвитку організації / І. М. Перерва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. — Х. : ФОП Панов А. М., 2020. — С. 53–55.
Краткий осмотр (реферат): У тезах розглянуто основні теоретичні підходи до поняття «клієнтоорієнтованість», в результаті морфологічного аналізу сформульована дефініція даного поняття. Указано основні принципи клієнтського підходу до розвитку організації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23147
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Перерва_СУТНІСТЬ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОСТІ.pdf397,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.