Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23025
Назва: Пріоритезація інтересів стейкхолдерів у страховому маркетинзі в змісті економічної освіти для забезпечення стійкого розвитку території
Автори: Внукова Н. М.
Теми: стейкхолдер
страховий маркетинг
вища освіта
розвиток території
пріоритет
страхувальник
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Внукова Н. М. Пріоритезація інтересів стейкхолдерів у страховому маркетинзі в змісті економічної освіти для забезпечення стійкого розвитку території / Н. М. Внукова // Проблеми та перспективи сучасного розвитку фінансів, обліку та банківської діяльності: ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: матеріали конф., Дніпро, 23 берез. 2020 р. – Дніпро, Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2020. - С.80-82.
Короткий огляд (реферат): Пріоритезація інтересів стейкхолдерів (страхувальників) є основою маркетингового підходу в управлінні діяльністю страхової компанії. Маркетингова політика орієнтована на вибір потенційного страхувальника (стейкхолдера), територіальний фактор впливає на пошуки страхової компанії не тільки клієнтів, але й провідних фахівців маркетингової служби На результат ефективного маркетингу страхової компанії впливає надійна, достовірна та своєчасна інформація про ринок, структура і динаміка сформованого попиту, потреби стейкхолдерів ( страхувальників) і інформація про зовнішні умови функціонування страхової компанії на певній території.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23025
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Внукова_НМ_ТЕзи_Т_IМЕНI_АЛ_ФРЕДА_НОБЕЛЯ.pdf2,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.