Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22745
Назва: Статистичний аспект: дошкільна освіта, як складова освітнього процесу
Автори: Свидло Г. І.
Теми: освіта
дошкільна освіта
кількість дошкільних закладів
кількість вільних місць
освітній процес
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Свидло Г. І. Статистичний аспект: дошкільна освіта, як складова освітнього процесу / Г. І. Свидло // Економіка. Фінанси. Право. – 2018. – № 3/1. – С. 9–13.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена оцінці доступності дошкільної освіти, визначенню основних принципів та напрямів виховання дитини. Автором проаналізовано кількість дошкільних закладів, наявність вільних місць в дошкільних закладах України та охоплення дошкільними закладами дітей відповідного віку. Визначено основні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22745
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свидло Г.І._2018.pdf560,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.