Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22656
Название: Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах
Авторы: Проскурніна Н. В.
Ключевые слова: маркетинг
інновації
збут
торгівля
соціальні мережі
Дата публикации: 2019
Издательство: ХДУХТ
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Фінансові механізми сталого розвитку України : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовт. 2019 р. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 229–231.
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі цифровізації економіки та економічної діяльності підприємств все більше практиків звертаються до проблем використання маркетингу у соціальних мережах, пропонують свої варіанти вирішення поставлених завдань збільшення конверсії, лідогенерації та отримання прибутку. Проте у наукових колах ця сфера використання маркетингу досліджено недостатньо, вона потребує наукового узагальнення та поглиблення. Операторам роздрібного ринку вкрай важливо бути присутнім в соціальних мережах. Підприємства можуть відслідковувати потреби клієнтів і читати їх думки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22656
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурнина.pdf674,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.