Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566
Назва: Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг
Автори: Троян Н. Р.
Теми: підприємство
маркетингова політика
комунікації
реклама
персональний продаж
зв’язки з громадськістю
стимулювання збуту
маркетингова комунікаційна політика
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Троян Н. Р. Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Н. Р. Троян. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг. Об'єктом дослідження є процеси формування маркетингової політики підприємства сфери послуг. Предметом роботи є теоретичні та практичні аспекти з формування та удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Троян Н.Р.....2.pdf2,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.