Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТроян Н. Р.-
dc.date.accessioned2020-02-05T12:46:44Z-
dc.date.available2020-02-05T12:46:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТроян Н. Р. Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Н. Р. Троян. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг. Об'єктом дослідження є процеси формування маркетингової політики підприємства сфери послуг. Предметом роботи є теоретичні та практичні аспекти з формування та удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectперсональний продажru_RU
dc.subjectзв’язки з громадськістюru_RU
dc.subjectстимулювання збутуru_RU
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової політики підприємства сфери послугru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Троян Н.Р.....2.pdf2,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.