Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566
Title: Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг
Authors: Троян Н. Р.
Keywords: підприємство
маркетингова політика
комунікації
реклама
персональний продаж
зв’язки з громадськістю
стимулювання збуту
маркетингова комунікаційна політика
Issue Date: 2019
Citation: Троян Н. Р. Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Н. Р. Троян. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Abstract: Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг. Об'єктом дослідження є процеси формування маркетингової політики підприємства сфери послуг. Предметом роботи є теоретичні та практичні аспекти з формування та удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Троян Н.Р.....2.pdf2,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.