Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534
Назва: Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій
Автори: Демченко Г. В.
Теми: бренд
ефективність
контент
контент-маркетинг
рекомендації
якість контенту
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л. М.
Бібліографічний опис: Демченко Г. В. Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій / Г. В. Демченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С.147–151.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні тенденції використання контент-маркетингу в сучасних умовах господарювання. Розроблено рекомендації для більш ефективного використання контент-маркетингу на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.