Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22453
Назва: Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Автори: Мартиненко М. В.
Сігаєва Т. Є.
Теми: маркетинг
інновація
підхід,
споживач
ринок
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. В. Мартиненко, Т. Є. Сігаєва; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (149 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 43 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано завдання, методичні рекомендації до практичних завдань навчальної дисципліни за модулями й темами. Вміщено практичні матеріали, які нададуть змогу студентам після вивчення дисципліни оволодіти професійними компетентностями з маркетингу інновацій. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22453
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-67-ЕВ Мартиненко М. В. Сігаєва Т. Є.pdf602,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.