Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22230
Назва: Маркетинг як базова функція управління підприємством
Автори: Пасько М. І.
Теми: маркетинг
елементи маркетингу
аспекти прояву маркетингу
маркетинг як функція управління діяльністю підприємства
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л. М.
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Маркетинг як базова функція управління підприємством [Електронний ресурс] / М. І. Пасько // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : міжнар. наук.-практ. конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків : зб. тез допов. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 201-204.
Короткий огляд (реферат): Досліджено та виокремлено сутнісні елементи маркетингу як особливої сфери економічної науки, які розкривають наповнюваність прояву маркетингу як явища у діяльності підприємства. За результатами дослідження запропоновано авторське визначення поняття маркетингу. На основі систематизації й узагальнення підходів щодо сутності, змістовності й наповнюваності маркетингу як функції управління маркетинговою діяльністю суб’єкту було виокремлено низку основних аспектів прояву маркетингу як явища у діяльності підприємства через філософію сучасного бізнесу, ринковий процес, складову і невід’ємну частину виробничо-збутової діяльності підприємства; вид управлінської діяльності з пошуку потреб споживачів, їх задоволення з максимальним прибутком для виробників; соціально-управлінський процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22230
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.