Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22153
Назва: Методологія наукових досліджень: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Автори: Рожко В. І.
Теми: дослідження
об'єкт
предмет
завдання
гіпотеза
мета
методи
прийоми
методологія
аналіз
дедукція
індукція
інформаційні ресурси
дефініція
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Методологія наукових досліджень. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. В. І. Рожко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (350 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 34 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано практичні завдання та методичні рекомендації до їхнього виконання, спрямовані на оволодіння студентами поглибленими теоретичними знаннями та практичними навичками в галузі економіки підприємства. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22153
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019 - Рожко В І.pdf535,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.