Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103
Назва: Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти
Автори: Лазаренко Т. В.
Теми: іноземна мова
навчання письма
аргументоване письмо
писемне спілкування
текст-есе
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лазаренко Т. В. Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти / Т. В. Лазаренко // Інноваційна педагогіка, Вип. 9, Т. 2, Одеса: 2019. – С. 42 – 45.
Короткий огляд (реферат): Пропонується методика навчання студентів-нефілологів складання аргументованих писемних текстів. Запропонована методика базується на комунікативному підході і передбачає поетапність навчання аргументованого письма як творчої діяльності. Розроблено послідовність формування умінь письма і створено комплекс завдань на матеріалі англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.