Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21991
Назва: Економічна нормативна база підприємства: практичні завдання та методичні рекомендації для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Інші назви: Экономическая нормативная база предприятия: практические задания и методические рекомендации для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Economic Regulatory Base of the Enterprise: practical tasks and guidelines for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Притиченко Т. І.
Притыченко Т. И.
Prytychenko T. I.
Теми: нормативна база
економічні нормативи
підприємницька діяльність
державне регулювання
облікова політика
оподаткування
зовнішньоекономічна діяльність
ціни
оплата праці
витрати
зобов'язання
основні засоби
грошовий обіг
normative base
economic norms
entrepreneurial activity
government control
accounting policy
taxation
foreign economic activity
prices
payment of labour
payment of labour
expenses
obligations
fixed assets
money circulation
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Економічна нормативна база підприємства. Практичні завдання та методичні рекомендації для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т. І. Притиченко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (755 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 59 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни. Визначено її зміст за модулями та темами. Вміщено плани семінарських занять, тестові завдання, практичні завдання та рекомендації до їх виконання. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня. The thematic plan of the academic discipline is presented. Its content is defined according to the modules and themes. Plans of seminars, tests, practical tasks and guidelines to them are given. For Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21991
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019 - Притыченко Т И.pdf823,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.