Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21927
Назва: Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерами
Автори: Ус М. І.
Теми: партнерські відносини
партнер
формування партнерських відносин
організаційні засади
сутність партнерства
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ус М. І. Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерами / М. І. Ус // Детермінанти соціально-економічного розвитку України в умовах трансформаційних зрушень : колективна монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. В. П. Ільчука. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – С. 58-67.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтувано теоретичні та організаційні засади формування підприємствами партнерських відносин. Узагальнено та уточнено визначення партнерських відносин з урахуванням потенційної взаємовигідності відносин суб’єктів ринку, розкрито зміст основних понять в сфері партнерства; виявлені основні напрямки формування партнерської взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21927
Розташовується у зібраннях:Монографії (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.