Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 639.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїНаумік-Гладка К. Г.
2020Особливості управління брендом туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2020Digitalization forms of tourism industryTymoshenko K. V.
2020Особливості стратегій та заходів екомаркетингуАстахова І. Е.; Григорова А. О.
2020Greenwashing as a form of modern eco-marketingAstakhova I. E.; Reznikova T. O.; Astakhova E. V.
2020Репутаційний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняСущенко О. А.
2020Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня спеціальності 242 «Туризм»Наумік-Гладка К. Г.
2020Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняСущенко О. А.; Стрижак О. О.; Наумік-Гладка К. Г.
2020Work migration of the labour force: problems and ways of solving emigration in UkraineNikitina A. V.; Tskhovrebova Ye.
2020Критичний аналіз інвестиційної колаборації між Україною та країнами ЄСНікітіна А. В.; Лещенко С. Є.; Орєхова А. С.