Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 41.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємстваПопов Р. О.; Попов Р. А.; Popov R. A.
2016Формування моделі регіонального інноваційного туристичного кластеруБрусільцева Г. М.; Брусильцева А. Н.; Brusiltseva H. M.
2019Конкурентоспроможність країн в умовах четвертої промислової революції: сучасні підходи до оцінювання та рекомендації для УкраїниГроменкова С. В.; Gromenkova S. V.
2019Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інноваційПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2017Управління розробкою стратегії міжнародної конкурентоспроможністі підприємстваПишна А. О.; Пышная А. А.; Pyshna A. О.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Створення конкурентоспроможного інжинірингового продукту інноваційно орієнтованого міжнародного бізнесуВеличко К. Ю.; Носач Л. Л.; Nosach L. L.; Velychko K. Yu.
2020Світовий ринок туристичних послуг і міжнародні економічні відносини : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняТимошенко К. В.
2020Умови функціонування національних інноваційних систем країн ЄС: досвід для УкраїниБестужева С. В.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.