Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598
Назва: Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній
Автори: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Теми: конкурентоспроможність
товариний експорт
експортний марктеинг
маркетингові технології
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – 442 с. – С. 186-187.
Короткий огляд (реферат): Визначено вимоги до національних компаній, необхідні для розвитку експорту та формування його конкурентоспроможності, а саме: виробництво якісної продукції з урахуванням оптимального співвідношення «ціна-якість»; інвестування коштів в інновації та технології; формування колективу висококваліфікованих працівників; проведення маркетингових дослідження зарубіжних ринків; формування довгостроковоїі стратегії розвитку бренду компанії, тощо. Виділено сегменти переробної та машинобудівної промисловості, де українські виробники завдяки власним НДДКР зберігають глобальну конкурентоспроможність. Запропоновано маркетингові заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності товарного експорту національних виробників на корпоративному рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.