Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.date.accessioned2019-09-19T08:38:00Z-
dc.date.available2019-09-19T08:38:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – 442 с. – С. 186-187.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598-
dc.description.abstractВизначено вимоги до національних компаній, необхідні для розвитку експорту та формування його конкурентоспроможності, а саме: виробництво якісної продукції з урахуванням оптимального співвідношення «ціна-якість»; інвестування коштів в інновації та технології; формування колективу висококваліфікованих працівників; проведення маркетингових дослідження зарубіжних ринків; формування довгостроковоїі стратегії розвитку бренду компанії, тощо. Виділено сегменти переробної та машинобудівної промисловості, де українські виробники завдяки власним НДДКР зберігають глобальну конкурентоспроможність. Запропоновано маркетингові заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності товарного експорту національних виробників на корпоративному рівні.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectтовариний експортru_RU
dc.subjectекспортний марктеингru_RU
dc.subjectмаркетингові технологіїru_RU
dc.titleНапрями модернізації експортного маркетингу національних компанійru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf1,97 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.