Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598
Title: Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній
Authors: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Keywords: конкурентоспроможність
товариний експорт
експортний марктеинг
маркетингові технології
Issue Date: 2019
Citation: Шталь Т. В. Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – 442 с. – С. 186-187.
Abstract: Визначено вимоги до національних компаній, необхідні для розвитку експорту та формування його конкурентоспроможності, а саме: виробництво якісної продукції з урахуванням оптимального співвідношення «ціна-якість»; інвестування коштів в інновації та технології; формування колективу висококваліфікованих працівників; проведення маркетингових дослідження зарубіжних ринків; формування довгостроковоїі стратегії розвитку бренду компанії, тощо. Виділено сегменти переробної та машинобудівної промисловості, де українські виробники завдяки власним НДДКР зберігають глобальну конкурентоспроможність. Запропоновано маркетингові заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності товарного експорту національних виробників на корпоративному рівні.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді.pdf1,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.