Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598
Title: Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній
Other Titles: Направления модернизации экспортного маркетинга национальных компаний
Areas of modernization of export marketing of national companies
Authors: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Козуб В. А.
Shtal T. V.
Kozub V. А.
Keywords: конкурентоспроможність
товариний експорт
експортний марктеинг
маркетингові технології
конкурентоспособность
товарный экспорт
экспортный марктеинг
маркетинговые технологии
competitiveness
commodity export
export marking
marketing technologies
Issue Date: 2019
Citation: Шталь Т. В. Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – 442 с. – С. 186-187.
Abstract: Визначено вимоги до національних компаній, необхідні для розвитку експорту та формування його конкурентоспроможності, а саме: виробництво якісної продукції з урахуванням оптимального співвідношення «ціна-якість»; інвестування коштів в інновації та технології; формування колективу висококваліфікованих працівників; проведення маркетингових дослідження зарубіжних ринків; формування довгостроковоїі стратегії розвитку бренду компанії, тощо. Виділено сегменти переробної та машинобудівної промисловості, де українські виробники завдяки власним НДДКР зберігають глобальну конкурентоспроможність. Запропоновано маркетингові заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності товарного експорту національних виробників на корпоративному рівні. Определены требования к национальным компаниям, необходимые для развития экспорта и формирования его конкурентоспособности, а именно: производство качественной продукции с учетом оптимального соотношения «цена-качество»; инвестирование средств в инновации и технологии; формирование коллектива высоко-квалифицированных сотрудников; проведение маркетинговых исследований зарубежных рынков; формирование долгосрочной стратегии развития бренда компании и др. Выделены сегменты перерабатывающей и машиностроительной промышленности, где украинские производители благодаря собственным НИОКР сохраняют глобальную конкурентоспособность. Предложены маркетинговые мероприятия, направленные на повышение конкуренто-способности товарного экспорта национальных производителей на корпоративном уровне. The requirements for the national companies necessary for the development of export and the formation of its competitiveness are defined, namely: production of quality products taking into account the optimal price-quality ratio; investing in innovation and technology; formation of a team of highly skilled workers; conducting marketing researches of foreign markets; the formation of a long-termand the strategy of brand development of the company, etc. The segments of the processing and machine-building industry are distinguished, where Ukrainian producers, thanks to their own R&D, retain global competitiveness. Marketing measures aimed at increasing the competitiveness of commodity exports of national producers at the corporate level are offered.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21598
Appears in Collections:Статті (МЕМЗЕД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді.pdf1,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.