Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21594
Title: Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін
Authors: Проскурніна Н. В.
Проскурнина Н. В.
Proskurnina N. V.
Keywords: роздрібна торгівля
динамічні зміни
торговий маркетинг
розничная торговля
динамические изменения
торговый маркетинг
retail trade
dynamic changes
trade marketing
Issue Date: 2018
Citation: Проскурніна Н. В. Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін / Н. В. Проскурніна // Науковий вісник Ужгородського нац. ун-ту. – 2018. – Вип. 22. – Ч. 3. – С. 34-37.
Abstract: У статті проаналізовано підходи до визначення терміну «роздрібна торгівля», надано авторське трактування цього терміну. Досліджено особливості роздрібної торгівлі, розглянуто основні інституціональні теорії змін, що впливають на роздрібну торгівлю. Визначено роль маркетингу у діяльності операторів роздрібної торгівлі в умовах динамічних змін. В статье проанализированы подходы к определению термина «розничная торговля», предоставлена авторская трактовка термина. Исследованы особенности розничной торговли, рассмотрены основные институциональные теории изменений, влияющие на розничную торговлю. Определена роль маркетинга в деятельности операторов розничной торговли в условиях динамических изменений. The approaches to the definition of the term "retail trade"article are analyzed, author's interpretation of this term is given. The peculiarities of retail trade are investigated, main institutional changes of the theory influencing retail trade are considered. The role of marketing in the activity of retail trade operators in the conditions of dynamic changes is determined.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21594
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розвиток роздрібної .pdf304,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.