Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21563
Title: Розвиток брендингу в Україні як необхідне підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності компаній в умовах інтенсифікації міжнародних економічних відносин
Other Titles: Развитие брендинга в Украине как необходимую основу обеспечения конкурентоспособности компаний в условиях интенсификации международных экономических отношений
Branding development in Ukraine as the necessary foundation for ensuring the competitiveness of companies in the conditions of intensification of international economic relations
Authors: Нікітіна А. В.
Азарова А. О.
Никитина А. В.
Nikitina A. V.
Azarova A. O.
Keywords: бренд
торгова марка
бренд-стратегія
брендинг
глобальна економіка
світовий ринок
торговая марка
бренд-стратегия
глобальная экономика
мировой рынок
brand
trade mark
brand strategy
branding
global economy
global market
Issue Date: 2019
Citation: Нікітіна А. В. Розвиток брендингу в Україні як необхідне підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності компаній в умовах інтенсифікації міжнародних економічних відносин / А. В. Нікітіна, А. О. Азарова // Інфраструктура ринку : електронний науково-практ. журнал ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». – Вип. 26. – м. Одеса. – 2018. – С. 9-14.
Abstract: У статті проаналізовано економічний аспект розвитку брендингу в умовах глобалізації світового ринку. Доведено, що технології брендингу використовуються слабо як на внутрішньому українському ринку, так і головними експортерами. Визначено сучасні підходи до реалізації конкурентних стратегій компаній у сучасній світовій економіці, проаналізовано значення бренду в розвитку конкурентних переваг компаній в умовах глобалізації. В статье проанализирован экономический аспект развития брендинга в условиях глобализации мирового рынка. Доказано, что технологии брендинга слабо используются как на внутреннем украинском рынке, так и главными экспортерами. Определены современные подходы к реа-лизации конкурентных стратегий компаний в современной мировой экономике, проанализировано значение бренда в развитии конкурентных преимуществ компаний в условиях глобализации. The article analyzes the economic aspect of the development of branding in the conditions of globalization of world market. It has been proved that the branding technologies arelittle used both at the internal Ukrainian market and by main exporters.A modern approach to realization competition strategies of companies in a modern world economy are determined, the value of brand in development competitive edges of companies in the conditions of globalization are analyzed.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21563
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Нікітіна .pdf348,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.