Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21544
Назва: Smart-освіта в smart-суспільстві: парадокси трансформації систем вищої освіти
Інші назви: Smart-образование в smart-обществе: парадоксы трансформации систем высшего образования
Smart-education in smart-society: the paradoxes of the transformation of higher education systems
Автори: Липов В. В.
Липов В. В.
Lypov V. V.
Теми: навчальні заклади
системи вищої освіти
парадоксальні ефекти інтелектуальної освіти
інтелектуальні технології
інтелектуальна освіта
образовательные учреждения
системы высшего образования
парадоксальные эффекты смарт-образования
смарт-технологии
смарт-образование
educational institutions
higher education systems
paradoxical effects of smart-education
smart technologies
smart-education
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Липов В. В. Smart-освіта в smart-суспільстві: парадокси трансформації систем вищої освіти / В. В. Липов // Smart-образование в smart-обществе: возможные пути адаптации : материалы XVII ежегод. междунар. науч.-практ. конф., 14 февр. 2019 г. – Х. : Изд-во НУА, 2019. – С. 130-132.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є виявлення та вивчення парадоксального характеру передумов та наслідків інтеграції можливостей інтелектуальної освіти у системи вищої освіти. Смарт-освіта покликана сприяти формуванню освітньої парадигми, здатної забезпечити, на основі використання інформаційних технологій, адаптивну організацію навчального процесу в тісному зв'язку з потребами і вимогами, висунутими системою соціального відтворення. Інтеграція смарт-освіти в систему вищої освіти породжує ряд парадоксальних явищ. Сфери їх прояву включають фінансові; викладання; матеріально-технічне та програмне забезпечення навчального процесу; трансформація складу студентів, процес передачі знань, його результати, ефективність та критерії їх оцінки. Показано, що впровадження інтелектуальних технологій у навчальний процес має комплексний вплив на всі аспекти життя навчальних закладів. Стверджується, що можливий прямий і непрямий вплив розширення використання інтелектуальних технологій має бути врахований у процесі реформ у системах вищої освіти. Цель работы - выявить и изучить парадоксальную природу предпосылок и последствий интеграции возможностей smart-образования в системы высшего образования. Интеллектуальное образование призвано способствовать формированию образовательной парадигмы, способной обеспечить на основе использования информационных технологий адаптивную организацию образовательного процесса в тесной связи с потребностями и требованиями, выдвигаемыми системой социального воспроизводства. Интеграция smart-образования в систему высшего образования порождает ряд парадоксальных явлений. Области их проявления включают финансовые; обучение; материально-техническое и программное обеспечение учебного процесса; трансформация состава студентов, процесс передачи знаний, его результаты, эффективность и критерии их оценки. Показано, что внедрение в учебный процесс интеллектуальных технологий оказывает комплексное влияние на все стороны жизни учебных заведений. Утверждается, что возможные прямые и косвенные последствия расширения использования интеллектуальных технологий должны быть приняты во внимание в процессе реформ в системах высшего образования. The purpose of the work is to identify and study the paradoxical nature of the preconditions and consequences of integrating the possibilities of smart-education into higher education systems. Smart-education is intended to contribute to the formation of an educational paradigm capable of providing, based on the use of information technology, the adaptive organization of the educational process in close connection with the needs and demands put forward by the system of social reproduction. Integrating smart-education into a higher education system generates a number of paradoxical phenomena. The fields of their manifestation include financial; teaching; material and technical and software of the educational process; transformation of students' composition, knowledge transfer process, its results, effectiveness and criteria for their evaluation. It is shown that the introduction into the educational process of smart technologies has a complex impact on all aspects of life of educational institutions. It is argued that the possible direct and indirect effects of expanding the use of smart technologies should be taken into account in the reform process in the higher education systems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21544
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smart-осв. Парадикси_Липов.pdf417,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.