Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21434
Назва: Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Автори: Афанасьєв М. В.
Панчук А. С.
Котельникова Ю. М.
Теми: маркетинг
ринок
товар
ціна
комунікаційна політика
маркетингові дослідження
сегментація ринку
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М.В. Афанасьєв, А.С. Панчук, Ю.М. Котельникова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (2,86 МБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 107 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано ситуаційні, практичні завдання різного рівня складності відповідно до професійних компетентностей, які формуються в процесі вивчення навчальної дисципліни. Згідно з темами навчальної дисципліни подано приклади з практичної діяльності підприємств, тестові завдання, приклади їхнього вирішення та завдання для самостійного опрацювання. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21434
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Афанасьєв М В, Панчук А С, Котельникова Ю М.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.