Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21090
Назва: Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) level
Інші назви: Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Бренд-менеджмент: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Автори: Martynenko M. V.
Мартиненко М. В.
Теми: brand management
brand lifecycle
models of brand
technologies of branding
rebranding
integrated marketing communications
brand equity
бренд-менеджмент
життєвий цикл бренду
моделі бренду
технології брендінгу
ребрендінг
інтегровані маркетингові комунікації
капітал бренду
жизненный цикл бренда
модели бренда
технологии брендинга
ребрендинг
интегрированные маркетинговые коммуникации
капитал бренда
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) level [Electronic issue] / comp. M. V. Martynenko. – Kharkiv: KNUE named by S. Kuznets, 2018. – 8 p.
Короткий огляд (реферат): The course schedule of subject matter and its content are presented. An outlines of a lecture and hands-on seminars, performance appraisal system, professional competency that students has had after studying a discipline, literature guidance are given. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій та практичних занять, порядок оцінювання знань, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення навчальної дисципліни, рекомендована література. Представлено тематический план учебной дисциплины, ее содержание по темам. Наведены планы лекций и практических занятий, порядок оценивания знаний, профессиональные компетентности, которыми должен обладать студент после изучения учебной дисциплины, рекомендованная литература.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21090
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35. Program_BM_N.pdf481,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.