Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20799
Назва: Definition and evaluation of the risk factor influence on startap’s life stage marketing management
Інші назви: Виявлення та оцінка впливу факторів ризиків з урахуванням менеджменту маркетинга життєвого циклу стартапу
Выявление и оценка влияния факторов рисков с учетом менеджмента маркетинга жизненного цикла стартапа
Автори: Vereshchagina G. V.
Pliekhanova T. Ye.
Верещагіна Г. В.
Плєханова Т. Є.
Верещагина А. В.
Плеханова Т. Е.
Теми: startup
stages of startup development
risk factors of startup stages
стартап
стадії розвитку стартапу
фактори ризику етапів стартапу
стадии развития стартапа
факторы риска этапов стартапа
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Vereshchagina G. V. Definition and evaluation of the risk factor influence on startap’s life stage marketing management / G. V. Vereshchagina, T. Ye. Pliekhanova // Materials of the II International Scientific Conference The Modern Trends in the Development of Business Social Responsibility», Part II, 29 June 2018. – Lisbon, Portugal : Baltija Publishing, 2018. – P. 7-9.
Короткий огляд (реферат): The scheme for determining the risks of launching startups by identifying risks with a higher level of impact, based on the dynamics of startup development through clusterization, has been improved. Вдосконалено схему визначення ризиків запуску стартапів за рахунок визначення ризиків з більш високим рівнем впливу з урахуванням динаміки розвитку стартапу шляхом кластеризації. Усовершенствована схема определения рисков запуска стартапов за счет определения рисков с более высоким уровнем воздействия с учетом динамики развития стартапа путем кластеризации.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20799
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.