Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20733
Title: Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
Other Titles: Эволюция концепций маркетинга розничной торговли
Evolution of marketing concepts of retail trade
Authors: Проскурніна Н. В.
Проскурнина Н. В.
Proskurnina N. V.
Keywords: маркетинг
концепція
функція маркетингу
процес
еволюція
маркетинг-мікс
концепция
функция маркетинга
процесс
эволюция
маркетинг-микс
marketing
concept
marketing function
process
evolution
marketing mix
Issue Date: 2018
Citation: Проскурніна Н. В. Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі / Н. В. Проскурніна // Наук. вісн. Одеського національного економічного ун-ту ім. І. І. Мечникова: зб. наук. праць. – 2018. – Т. 23. – Вип. №4. – С. 65-72.
Abstract: У статті проведено систематизацію знань стосовно основних концепцій маркетингу. Проаналізовано трактування терміну «маркетинг», виокремлено основні ключові слова та частотність їх використання у дефініції цього терміну. Розроблено концепцію реалізації функцій маркетингу роздрібної торгівлі. В статье проведена систематизация знаний об основных концепциях маркетинга. Проанализированы трактовки термина «маркетинг», выделены основные ключевые слова и частотность их использования в дефиниции этого термина. Разработано концепцию реализации функций маркетинга розничной торговли. The article deals with the systematization of knowledge about the basic concepts marketing. The article analyzes the interpretation of the term "marketing", identifies the main keywords and the frequency of their use in defining this term. The the concept of realization of marketing functions of retail trade is constructed.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20733
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мечникова 23 выпуск 4 (69)-split-merge.pdf847,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.