Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20694
Назва: Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємства
Інші назви: Особенности внедрения логистического подхода в управление международной сбытовой деятельностью предприятия
Features of introduction of logistic approach to the management of international marketing activities of the enterprise
Автори: Бестужева С. В.
Козирєва К. М.
Козырева Е. М.
Bestuzheva S. V.
Kozyreva K. M.
Теми: збут
міжнародна збутова діяльність
логістика
оптимізація
система
управління
ефективність
сбыт
международная сбытовая деятельность
логистика
оптимизация
управление
эффективность
sales
international sales operations
logistics
optimization
system
management
efficiency
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бестужева С. В. Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємства / С. В. Бестужева, К. М. Козирєва // Науковий погляд: економіка та управління. – 2018. – №1 (59). – С. 13-19.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність та доцільність впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємства з урахуванням сучасних тенденцій розвитку світового господарства та сучасного стану розвитку експортної сфери України. На теперішній час вітчизняні підприємства стикаються з проблемами гнучкої адаптації їх зовнішньоекономічної діяльності до умов зовнішнього середовища, які постійно змінюються та в багатьох випадках мають не прогнозований характер. При цьому така адаптація повинна спрямовуватись на досягнення високих кінцевих результатів – отримання прибутку, втримання стійких конкурентних позицій на ринку, розширення ринкових сегментів, диверсифікація зовнішньоекономічної діяльності тощо. Тому без впровадження логістичного підходу, в основі якого лежить оптимізація всіх процесів управління міжнародною збутовою діяльністю підприємства, неможливе подальше функціонування українських підприємства на світових ринках в якості повноправних їх часників та гідних конкурентів міжнародним компаніям. В статье обосновывается необходимость и целесообразность внедрения логистического подхода в управление международной сбытовой деятельностью предприятия с учетом современных тенденций развития мирового хозяйства и современного состояния развития экспортной сферы Украины. В настоящее время отечественные предприятия сталкиваются с проблемами гибкой адаптации их внешнеэкономической деятельности к условиям внешней среды, которые постоянно меняются и в многих случаях имеют не прогнозируемый характер. При этом такая адаптация должна направляться на достижение высоких конечных результатов – получение прибыли, удержания устойчивых конкурентных позиций на рынке, расширения рыночных сегментов, диверсификация внешнеэкономической деятельности и тому подобное. Поэтому без внедрения логистического подхода, в основе которого лежит оптимизация всех процессов управления международной сбытовой деятельностью предприятия, невозможно дальнейшее функционирование украинских предприятия на мировых рынках в качестве их полноправных участников и достойных конкурентов международным компаниям. The article substantiates the necessity and expediency of introduction of logistic approach to the management of international marketing activities of the enterprise taking into account modern trends of development of world economy and current state of development of the export sector of Ukraine. At present, domestic enterprises are facing problems flexible adaptation of their foreign trade activities to the environmental conditions that are constantly changing and in many cases are not predictable. In this case, such adaptation should be directed at achieving high end results – profit, hold a sustainable competitive position in the market, expanding market segments, diversification of foreign economic activity, and the like. Therefore, without the introduction of logistic approach, which is based on the optimization of all processes management of international marketing activities of the enterprise, crucial for further functioning of the Ukrainian enterprises in world markets as full members, and worthy competitors to international companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20694
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Бестужева, Козирєва.pdf818,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.