Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20678
Title: Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємств
Authors: Штомпель О. О.
Тімонін О. М.
Keywords: маркетинг
стратегія
маркетингова стратегія
аутсорсинг
IT-ринок
IT-аутсорсинг
маркетинг
стратегия
маркетинговая стратегия
аутсорсинг
IT-рынок
IT-аутсорсинг
marketing
strategy
marketing strategy
outsourcing
IT-market
IT-outsourcing
Issue Date: 2018
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Штомпель О. О. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємств / О. О. Штомпель, О. М. Тімонін // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : Тези доповідей. – Х.: ФОП Лібуркіна Л. М., 2018. – С. 282-286
Abstract: У тезах розглянуто та обгрунтовано практичну користь формування маркетингової стратегії для підприємств, здійснюючих свою діяльність на ринку міжнародного IT-аутсорсингу. Розкрито сутність поняття «стратегія», розглянуто історію його виникнення та розвитку впродовж століть. Запропоновано алгоритм вибору оптимальної стратегії в маркетингу, який включає оцінювання поточної стратегії фірми, аналіз портфеля бізнесу та виявлення альтернативних маркетингових стратегій на ринку IT-аутсорсингу, вибір оптимальної стратегії маркетингу, а також здійснення оцінювання вибраної стратегії. В тезисах рассмотрена и обоснованна практическая польза формирования маркетинговой стратегии для предприятий, осуществляющих свою деятельность на рынке международного IT-аутсорсинга. Раскрыта сущность понятия «стратегия», рассмотрена история его возникновения и развития на протяжении веков. Предложен алгоритм выбора оптимальной стратегии в маркетинге, который включает оценку текущей стратегии фирмы, анализ портфеля бизнеса и выявление альтернативных маркетинговых стратегий на рынке IT-аутсорсинга, выбор оптимальной стратегии маркетинга, а также осуществление оценки выбранной стратегии. The thesis examines and justifies the practical benefits of developing a marketing strategy for enterprises operating in the market of international IT-outsourcing. The essence of the concept «strategy» is disclosed, the history of its origin and development has been considered for centuries. The algorithm of the choice of the optimal strategy in marketing is proposed, which includes evaluation of the current strategy of the firm, analysis of the business portfolio and identification of alternative marketing strategies in the IT-outsourcing market, selection of the optimal marketing strategy, and also the evaluation of the chosen strategy.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20678
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Штомпель О.О..pdf173,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.