Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20590
Назва: Організація збутової діяльності підприємства
Інші назви: Организация сбытовой деятельности предприятия
Organization of sales activities of the enterprise
Автори: Авраменко О. В.
Мірошников П. О.
Авраменко А. В.
Avramenko E. V.
Теми: збут
збутова діяльність
організація збуту
прямі та непрямі канали
сбыт
сбытовая деятельность
организация сбыта
прямые и косвенные каналы
sales
sales activity
sales organization
direct and indirect channels
Дата публікації: 2018
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л.М.
Бібліографічний опис: Авраменко О. В. Організація збутової діяльності підрприємства / О. В.Авраменко, П. О. Мірошников // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики», 15-16 листопада 2018 р., м. Харків: ФОП Лібуркіна Л.М., 2018. – С. 90 – 95.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання логістичної організації збутової діяльності. Наведено основні функції збуту через прямі та непрямі канали. Запропоновано враховувати при організації збуту типи каналів збуту. Рассмотрены вопросы логистической организации сбытовой деятельности. Приведены основные функции сбыта через прямые и косвенные каналы. Предложено учитывать при организации сбыта типы каналов сбыта. The issues of logistic organization of marketing activity are considered. The main sales functions are presented through direct and indirect channels. It is proposed to take into account the types of sales channels when marketing sales.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20590
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авраменко1.pdf236,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.