Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20358
Назва: Теорія і практика вищої освіти: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньої програми «Педагогіка вищої школи»
Автори: Пономаренко В. С.
Борова Т. А.
Полякова Г. А.
Теми: Болонський процес
система вищої освіти
менеджмент якості
академічна мобільність
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Теорія і практика вищої освіти: робоча програма навчальної дисципліни для студентів другого (магістерського) рівня освіти, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньої програми «Педагогіка вищої школи» [Електронний ресурс ] / уклад. В. С. Пономаренко, Т. А. Борова, Г. А. Полякова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): Глобальні зміни впливають на розвиток всіх галузей суспільства і ставлять прогнозні завдання для підготовки кадрів майбутнього. Такі тенденції, як глобалізація, інформатизація, розвиток технологій, змінюють світ, входячи до всіх сфер життєдіяльності людини, функціонування соціальних інститутів. Відповідно змінюється попит та перелік затребуваних на ринку праці професій, оновлюються вимоги до підготовки кадрів з різних галузей, змінюються пріоритети формування актуальних компетентностей та навичок, що знадобляться у близькому та віддаленому майбутньому. З іншого боку, від якості освіти та підготовки кадрів залежить розвиток науки, технологій, ефективність компаній, що працюють у різних галузях. Тому трансформується місце вищої освіти у світі, що швидко змінюється, а модернізація освітньої галузі спрямовується на відповіді цивілізаційним викликам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20358
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.