Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20123
Назва: Джерела мовотворчості Олеся Гончара харківського періоду.
Інші назви: Источники языкового творчества Олеся Гончара харьковского периода
Sources of Оles Honchar’s linguistic creativity in the Kharkiv period
Автори: Черемська О. С.
Масло О. В.
Черемская О. С.
Cheremska O. S.
Maslo O. V.
Теми: мовотворчість Олеся Гончара
нариси
оповідання
асоціативно-образні поля
символічні образи
імпресіоністичні пейзажі
синонімічні ряди
дієслівні метафори
языковое творчество Олеся Гончара
очерки
рассказы
ассоциативно-образные поля
символические образы
импрессионистические пейзажи
синонимические ряды
глагольные метафоры
Оles Honchar’s linguistic creativity
essays
stories
associative imagery fields
symbolic images
impressionistic landscapes
sequence synonyms
verbal metaphors
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Черемська О. С. Джерела мовотворчості Олеся Гончара харківського періоду / О. С. Черемська, О. В. Масло // Культура слова. - Київ, 2018. - Вип. 88. - С. 143–156.
Короткий огляд (реферат): Cтаття присвячена мовностилістичному аналізові ранньої творчості Олеся Гончара, представленої нарисами, для яких характерний мовний образ Харкова – міста студентського буття, та оповіданнями, найбільш помітними серед яких є «Черешні цвітуть», «Іван Мостовий», «Пальма», «Орля», «Подруги». Увагу зосереджено на засобах творення образності в цих оповіданнях: асоціативно-образних полях, синонімічних рядах атрибутивів і дієслів із градаційною семантикою; кольорових, звукових і чуттєвих контрастах, епітетних і метафоричних конструкціях. Відзначено характерні ознаки ідіостилю письменника: публіцистична манера письма, широка палітра мовних засобів образотворення, символічне наповнення пейзажу, драматизація оповіді. Статья посвящена лингвостилистическому анализу раннего творчества Олеся Гончара, представленного очерками, для которых характерен языковой образ Харькова – города студенческого бытия, и рассказами, наиболее заметными из которых являются «Черешни цветут», «Иван Мостовой», «Пальма», «Орленок», «Подруги». Внимание сосредоточено на средствах создания образности в этих рассказах: ассоциативно-образных полях, синонимических рядах атрибутивов и глаголов с градационной семантикой; цветовых, звуковых и чувственных контрастах, епитетных и метафорических конструкциях. Отмечены характерные признаки идиостиля писателя: публицистическая манера письма, широкая палитра языковых средств при создании образов, символическое наполнение пейзажа, драматизация повествования. This article describes linguistic stylistic analysis of Oles Honchar’s early works represented by essays, which create the linguistic image of Kharkiv as a student city and the most notable stories such as “Cherry Blossoms”, “Ivan Mostovyi”, “Palma”, “Eagle”, “Girlfriends”. Attention focused on the means of creating imagery in these stories: associative imagery fields, synonymous ranks of attributes and verbs with gradation semantics; color, sound and sensual contrasts, epithets and metaphorical structures. The characteristic features of the writer’s idiostyle are mentioned: a journalistic style of writing, a wide palette of linguistic means of creating an image, a symbolic filling of the landscape, dramatization of the narrative.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20123
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черемська_Масло_О.Гончар-converted (1).pdf279,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.