Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19946
Title: Стратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Other Titles: Стратегический маркетинг : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Strategic Marketing : guidelines to practical assignments for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Authors: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V. V.
Keywords: стратегічний маркетинг
попит
товар
ціна
ринок
стратегія
стратегический маркетинг
спрос
товар
цена
рынок
стратегия
strategic marketing
demand
product
price
market
strategy
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Стратегічний маркетинг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. В.В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (713 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано методичні рекомендації, призначені для поглиблення, систематизації знань, здобутих студентами у процесі вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни, і контролю за ними. Вирішення запропонованих завдань сформує у студентів практичні навички розроблення маркетингової політики підприємств у сучасних умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня. Представлены методические рекомендации, предназначенные для углубления, систематизации знаний, полученных студентами в процессе изучения теоретической части учебной дисциплины, и контроля за ними. Решение предложенных заданий сформирует у студентов практические навыки разработки маркетинговой политики предприятий в современных условиях. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня. Guidelines designed for deepening, systematization and control of knowledge acquired by students in the learning of the theoretical part of the academic discipline are given. Carrying out the given tasks will help students to form practical skills in the development of company marketing policy in the present-day environment. For Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19946
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017 - Рубан В В.PDF1,27 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.