Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 21.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.
2019Вирівняний графік, як інструмент підвищення якості операційного менеджменту промислового підприємстваДемченко Г. В.; Захаров В. А.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.; Zakharov V. A.
2017Застосування апарату нечіткої логіки у формуванні комплексної оцінки організаційного забезпечення активізації інноваційної діяльностіДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2018Аналіз сучасних тенденцій логістичного аутсорсингу в УкраїніДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Загальні аспекти вибору показників оцінки інноваційної активності промислових підприємствДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Foresight as a system of future prediction methodsDemchenko G. V.; Ignatenko L. O.; Демченко Г. В.; Ігнатенко Л. О.; Демченко А. В.; Игнатенко Л. А.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2020Складові ефективного управління операційним менеджментом промислового підприємстваЗахаров В. А.; Демченко Г. В.
2020Ідентифікація ризиків у системі ризик-менеджментуДемченко Г. В.