Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608
Title: Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості
Authors: Підопригора К. Е.
Keywords: бенчмаркінг
конкурентоспроможність
стратегія розвитку
економічне піднесення
маркетингова стратегія
підвищення ефективності
Issue Date: 2018
Citation: Підопригора К. Е. Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості / К. Е. Підопригора // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 294–297.
Abstract: Було проведено дослідження поняття бенчмаркінгу, та доведена актуальність користування даним елементом маркетингового аналізу для вітчизняних підприємств харчової промисловості. В статті представлені основні функції бенчмаркінгу, можливості застосування бенчмаркінгу в практиці.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Подопригора_294.pdf311,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.