Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18958
Title: Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Зима О. Г.
Keywords: маркетинг
товар
продавець
покупець
ціноутворення
сегментування
пільги
бриф
реклама
PR
споживча поведінка
виставки
ярмарки
маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Основи маркетингу. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. О.Г. Зима; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (654 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 46 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18958
Appears in Collections:Методичні матеріали (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017- Зима О. Г..pdf580,86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.